Synlighet har allerede kunder i regionen – blant annet Optimar – og ønsker nå å bli enda mer synlig og tilgjengelig for næringslivet på Nordvestlandet. Dette er en av grunnene til at de nå har meldt seg inn i Næringsforeninga.
Synlighet er et av Norges ledende byråer innen datadrevet digital markedsføring, og bistår bedrifter med alt fra digital strategi og annonsering til SEO (søkemotoroptimalisering), sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Byrået ble i fjor anerkjent som Norges beste content- og performancebyrå, og er kjent for å jobbe tett med kundene sine som en forlengelse av deres eget markedsteam.
– Vår visjon er å være ledende innen datadrevet markedsføring i Norden. For å få til det må vi være til stede der det skjer – og særlig i regioner med spennende og fremoverlente næringsmiljøer, sier Øystein Landrø Nilsen, Byråleder for Synlighet i Trondheim, og kontaktperson for selskapets satsning i Ålesundsområdet.
Synlighet har over 70 spesialister, fordelt på kontorer i Oslo, Bergen, Trondheim & Malmö, og er kjent for å dele av sin kompetanse gjennom kurs, foredrag og innsiktsarbeid – blant annet gjennom initiativet The Nordic CMO Survey, en årlig temperaturmåling på markedssjefer i Norden.
Første aktivitet som ferskt medlem i næringsforeninga blir et frokostmøte i Ålesund 4. juni, hvor Synlighet presenterer ferske funn fra undersøkelsen. Her blir det også rom for å diskutere markedsføring løst og fast, sammen med andre som er opptatt av vekst og markedsføring.
– Enten du jobber med markedsføring til daglig eller er leder med vekstambisjoner, tar vi gjerne en prat. Vi er her for å være en sparringspartner og bidra til at enda flere Ålesundsbedrifter lykkes med sine mål, sier Elias Bruholt, Rådgiver i Synlighet.
Vil du bli bedre kjent med Synlighet? Ta kontakt med Elias Bruholt fra Trondheimskontoret – eller møt dem på frokostmøtet 4. juni.